Interna revizija pruža dve vrste usluga a to su usluge uveravanja i usluge konsaltinga. Ove uslug se razlikuju prema tome ko određuje prirodu i obim akivnosti. Ako obim i prirodu aktivnosti određuje služba za internu reviziju na osnovu svog plana onda je reč o uslugama uveravanja. Priroda i obim konsultantskih usluga određuje korisnik usluge i dakle ove usluge se obavljaju na poseban zahtev korisnika usluge. Takođe, usluge uveravanja i konsaltinga se razlikuju i prema broju učesnika. Kod usluga uveravanja prisutno je najmanje tri učesnika a to su lice odgovorno za predmet revizije, interni revizor i korisnik izveštaja interne revizije. Kod konsultantskih usluga prisutna su najmanje dva lica a to su interni revizor i korisnik izveštaja interne revizije. Postoje različite vrste konsultantskih usluga kao što neformalni angažmani, formalni angažmani, specijalni angažmani, vanredni angžamni, usluge procene, usluge podrške i usluge razvoja. U neformalne angažmane spadaju rutinske aktivnosti kao što je učešće u odborima, tematskim sastancima i slično. Formalni angažmani su unapred planirani angažmani i defnisani ugovorom. Specijalni angažmani obuhvataju učešće u različitim projektima kao što je na primer učešće internih revizora u procesu restrukturiranja organizacije. U vanredne angažmane spada učešće internih revizora u timovima za otklanjanje posledica nepogoda ili nekog vanrednog događaja. Usluge procene odnose se na blagovremenu procenu prošlih, sadašnjih i budućih aspekata poslovanja organizacije. U usluge podrške ubraja se pomoć rukovodstvu da prepozna mogućnosti za poboljšanje poslovanja kao što je npr. pomoć pri redizajnu proizvoda ili usluge. U okviru usluga razvoja ubrajaju se priprema i održavanje kurseva o urpavljanju rizicima, internim kontrolama i slično.