Sve usluge interne revizije imaju opšte karakteristike. Pre svega usluge interne revizije su nematerijalne, dakle fizički neopipljive i kvalitet je veoma teško meriti. Svrha i krajnji rezultat usluge interne revizije na korisnika zavisi i od percepcija korisnika. Sprovođenje usluga interne revizije po pravilu je vremenski ograničeno. Delokrug rada interne revizije je izuzetno širok, što ukazuje na raznovrsnost usluga interne revizije i retku situaciju da se sprovode u potpunosti identični angažmani interne revizije. U primarne korisnike usluga interne revizije ubrajaju se pre svega upravni odbor, revizijski komitet, top menadžment, menadžment poslovnih procesa i drugi. Korisnici usluga interne revizije očekuju da usluga interne revizije bude blagovremena uz određeni kvalitet, da interna revizija ukaže na potencijalne prevare i pruži savete za prevenciju i da usluge interne revizije budu u funkciji minimiziranja gubitaka u organizaciji.