Kada je reč o nivoima etičke odgovornosti u poslovanju organizacije potrebno je razgraničiti društveni nivo, nivo interesnih grupa i lični nivo. Društveni nivo etičke odgovornosti vezuje se za pitanja ponašanja organizacije prema okruženju, odnosno društvu. Na nivou interesnih grupa etička pitanja se vezuju na relaciji zaposlenih u kompaniji i zainteresovanih strana. Lični nivo se odnsi na obaveze i odgovornosti zaposlenog u organizaciji. U cilju uspostavljanja snažne etičke kulture u organizaciji potrebno je jasno definisati suštinske vrednosti koje se moraju poštovati prilikom poslovanja. Te vrednosti se mogu odnositi na odgovornost, poštenje, transparentnost, poverenje, iskrenost i sl. Etičke vrednosti organizacija treba da zasniva na izjavi koja se tiče misije i vizije organizacije. Organizacija treba da organizuje obuku i trening koji će pomoći zaposlenima da ovladaju veštinama u cilju prevazilaženja problema koji se tiču etike u poslovanju. Takođe, lideri i rukovodioci firme imaju snažnu ulogu u ugrađivanju suštinskih etičkih vrednosti u samu ogranizaciju i jedni su od najvažnijih promotera iste. Pored usvajanja poslovne etike u organizaciji, rukovodstvo organizacije mora kontinuirano da prati da li se etički principi poštuju i da li se adekvatno primenjuju korektivne mere u slučaju odstupanja od odobrenih pravila ponašanja defnisanih etičkim kodeksom.