Несагласност општег акта локалне самоуправе са статутом локалне самоуправе - Поступак пред Управним судом Кад министарство надлежно за послове локалне самоуправе сматра да општи акт органа јединице локалне самоуправе није у сагласности са њеним статутом, указаће на то скупштини јединице локалне самоуправе ради предузимања одговарајућих мера. Ако скупштина јединице локалне самоуправе не поступи по предлозима министарства, оно покренути поступак пред Управним судом и истовремено ће предложити Влади да обустави од извршења акт из става 1. овог члана, до одлуке Управног суда. Несагласност појединачног акта са законом или другим прописом Ако нађе да појединачни акт органа, односно службе јединице локалне самоуправе, против кога није обезбеђена судска заштита, није у сагласности са законом или другим прописом, односно с одлуком или другим општим актом јединице локалне самоуправе, министарство надлежно за послове локалне самоуправе предложиће скупштини јединице локалне самоуправе да такав акт укине или поништи. Ако скупштина не поступи у року од месец дана по датим предлозима, министарство надлежно за послове локалне самоуправе укинуће или поништити акт. Распуштање скупштине јединице локалне самоуправе, привремени орган и превремени локални избори Скупштина јединице локалне самоуправе може се распустити ако: 1) скупштина не заседа дуже од три месеца; 2) ако не изабере председника општине и општинско веће у року од месец дана од дана конституисања скупштине јединице локалне самоуправе или од дана њиховог разрешења, односно подношења оставке; 3) не донесе статут или буџет у року утврђеном законом. Одлуку о распуштању скупштине јединице локалне самоуправе доноси Влада, на предлог министарства надлежног за послове локалне самоуправе. Председник Народне скупштине расписује изборе за одборнике у року од два месеца од ступања на снагу одлуке о распуштању скупштине јединице локалне самоуправе. До конституисања скупштине и избора извршних органа јединице локалне самоуправе, текуће и неодложне послове из надлежности скупштине и извршних органа јединице локалне самоуправе обавља привремени орган јединице локалне самоуправе који чине председник и четири члана. Привремени орган јединице локалне самоуправе образује Влада, водећи рачуна о политичком и националном саставу распуштене скупштине јединице локалне самоуправе. Непосредан однос између републичких и локалних органа постоји и у области поверених послова, када орган државне управе врши надзор над повереним пословима о којима је било речи у Одељку 10. ове Главе - Поверавање послова државне управе. 17. Електронска управа. 17.1. Појам електронске управе. Развој савременог друштва у области телекомуникационих и информационих технологија, такозвана "дигитална револуција" као трећа индустријска револуција наметнула је нови модел размишљања и понашања. Нови вид слободе говора кроз могућност да свако говори о било којој теми великом броју публике, са минималним трошковима, посебно у поређењу са ранијим комуникационим технологијама, брзина размене информација, доступност информација и подизање општег нивоа свесности, брзо повезивање људи и брзина комуникација су добре стране нових технологија. С друге стране, небезбедност и несигурност података, а тиме и могућности различитих злоупотреба, од кршења приватности до новчаних превара и крађа, стварањ