Владе при разматрању нацрта закона сам одређује програм јавне расправе и рок у којем се она спроводи, а министарство које не спроведе јавну расправу према програму који му је одредио надлежни одбор обавезује се да јавну расправу спроведе у потпуности. Министарство је дужно да извештај о спроведеној јавној расправи објави на својој интернет страници и порталу е-управе најкасније у року од 15 дана од дана окончања јавне расправе. 19.3. Обележавање управних зграда и просторија, рад са странкама. Органи државне управе морају остварити примерен однос са странкама и примати странке у току радног времена. На зградама у којима су смештени органи државне управе истичу се назив органа, грб и застава Републике Србије. На улазу у службену просторију истичу се лична имена, функција или радно место лица која у њој раде, а на одговарајућем месту унутар зграде истиче се распоред просторија органа државне управе. Органи државне управе дужни су да на примерен начин, пре свега у просторијама у којима раде са странкама, обавештавају странке о њиховим правима, обавезама и начину остваривања права и обавеза, своме делокругу, о органу државне управе који надзире њихов рад и начину контакта с њим и о другим подацима битним за јавност рада и односе са странкама. Органи државне управе су дужни да дају информације преко телефона и електронским путем или средствима везе на који су технички опремљени. Органи државне управе дужни су да свима омогуће прикладан начин за подношење притужби на свој рад и на неправилан однос запослених. На поднету притужбу орган државне управе дужан је да одговори у року од 15 дана од дана пријема притужбе, ако подносилац притужбе захтева одговор. На тражење физичких или правних лица, органи државне управе дужни су да дају мишљења о примени одредаба закона и других општих аката, у року од 30 дана. Мишљења органа државне управе нису обавезујућа. Управни дан је дан када орган државне управе врши послове у месту изван свог седишта. Министар одређује који дан је управни и о томе се обавештава становништво места где се одржава тај управни дан. 19.4. Приступ информацијама од јавног значаја. О овој материји биће речи у Глави 5 - Нова контрола управе. 20. Службена употреба језика и писама. У Републици Србији у службеној употреби су српски језик и ћириличко писмо (члан 10. Устава). На подручјима Републике Србије на којима живе припадници националних мањина у службеној употреби су, истовремено са српским језиком и ћириличким писмом, и језици и писма национални мањина. 20.1. Шта је службена употреба језика и писама. Службеном употребом језика и писама сматра се употреба језика и писама у раду државних органа, органа аутономних покрајина, градова и општина (органа), установа, предузећа и других организација кад врше јавна овлашћења (имаоца јавних овлашћења), као и употреба језика и писама у раду јавних предузећа, јавних служби и других организација кад врше послове утврђене законом којим се уређује службена употреба језика и писама.