трошковима који су потребни како би земља била до дефинисане године спремна за улазак у ЕУ. У том контексту, они не представљају финансијску обавезу за Владу Републике Србије. Влада редовно усваја и Извештај о спровођењу националног програма за усвајање правних тековина европске уније (НПАА), како би се водило рачуна о редовном испуњавању зацртаних рокова из националног програма. 1. Одлука о образовању Преговарачког тима за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској Унији. Влада је 2015. године донела Одлуку о образовању Преговарачког тима за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској унији, којој је утврђено да Преговарачки тим учествује у изради преговарачких позиција за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској унији, у складу са посебним актом Владе и задужен je за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској унији, по свим поглављима и у свим фазама преговора о приступању Републике Србије Европској унији, у складу са основом за вођење преговора и закључивање уговора о приступању Републике Србије Европској унији коју утврђује Влада. У циљу извршавања задатака, Преговарачки тим обавља комуникацију са институцијама Европске уније, државама чланицама Европске уније, као и државама које имају статус кандидата за чланство у Европској унији. Преговарачки тим припрема и подноси Влади извештаје о стању преговора после сваког састанка међувладине конференције између Републике Србије и Европске уније, као и посебне извештаје, уколико то Влада затражи. Преговарачки тим за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској унији је на састанку одржаном 18. марта 2016. године усвојио Смернице за сарадњу Преговарачког тима за вођење преговора о приступању Републике Србије Европској унији и преговарачких група са представницима организација цивилног друштва, Националног конвента о Европској унији и Привредне коморе Србије након достављања Резултата скрининга. Текст Смерница је договорен у консултацијама са представницима Националног конвента о ЕУ, организацијама цивилног друштва и других заинтересованих актера, и представља основ за сарадњу између преговарачких група и заинтересованих актера током преговора о приступању Републике Србије Европској унији. 2. Одлука о оснивању Координационог тела за процес приступања Републике Србије Европској Унији. Влада је марта 2018. године донела актуелну Одлуку о оснивању Координационог тела за процес приступања Републике Србије Европској Унији, које разматра најважнија питања и усмерава послове из делокруга органа државне управе у процесу приступања. У Координационо телo именују се: 1) председник Владе; 2) први потпредседник Владе и министар спољних послова; 3) потпредседник Владе и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре; 4) потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација; 5) министар државне управе и локалне самоуправе; 6) министар надлежан за европске интеграције; 7) министар надлежан за финансије; 8) министар надлежан за правду; 9) министар надлежан за пољопривреду, шумарство и водопривреду; 10) министар надлежан за заштиту животне средине. Радом Координационог тела руководи председник Владе, а замењује члан Координационог тела, којег задужи председник Владе. У раду Координационог тела могу да учествују остали чланови Владе, директор Републичког секретаријата за законодавство и генерални секретар Владе и гувернер Народне банке Србије уколико се расправља о темама и