Наведени закон уређује и међурегионалну сарадњу Аутономне покрајине Војводине, тако што предвиђа: да Аутономна покрајина Војводина сарађује са одговарајућим територијалним заједницама других држава, у оквиру спољне политике Републике Србије, уз поштовање територијалног јединства и правног поретка Републике Србије, да Аутономна покрајина Војводина закључује међурегионалне споразуме у оквиру своје надлежности, као и то да Аутономна покрајина Војводина може бити члан европских и светских удружења региона, у складу са законом и Статутом Аутономне покрајине Војводине. Територију Аутономне покрајине Војводине чине територије јединица локалних самоуправа, утврђене законом. Њена територија не може се мењати без сагласности њених грађана, изражене на референдуму, у складу са законом. Референдум је пуноважан ако је на њему гласала већина грађана који имају изборно право и пребивалиште на територији Аутономне покрајине Војводине. Одлука на референдуму је донета ако је за њу гласала већина утврђена законом, односно Статутом Аутономне покрајине Војводине у складу са законом. Град Нови Сад је административни центар и седиште органа Аутономне покрајине Војводине. Аутономна покрајина Војводина утврђује симболе Аутономне покрајине Војводине и начин њиховог коришћења, у складу са Уставом и Статутом Аутономне покрајине Војводине. У остваривању надлежности Аутономне покрајине Војводине, њени органи остварују сарадњу са републичким органима и органима јединице локалне самоуправе. При извршавању закона и других прописа Републике Србије, међусобни односи органа Републике Србије и органа Аутономне покрајине Војводине заснивају се на Уставом и законом утврђеним правима и обавезама републичких органа, односно на Уставом, законом и Статутом Аутономне покрајине Војводине утврђеним правима и обавезама органа Аутономне покрајине Војводине. Право својине Аутономне покрајине Војводине (покрајинска својина као облик јавне својине) и одређена друга имовинска права Аутономне покрајине Војводине уређена су Законом о јавној својини. Финансијска аутономија. Финансијска аутономија аутономних покрајина један је од предуслова за остваривање територијалне аутономије, јер самостално обављање послова у оквиру аутономног делокруга захтева реалну материјалну основу. По Уставу, аутономна покрајина има изворне приходе којима финансира своје надлежности. Врсте и висина изворних прихода аутономних покрајина одређују се законом. У складу са Уставом, и Закон о утврђивању надлежности Аутономне покрајине Војводине предвиђа да Аутономна покрајина Војводина има изворне приходе којима финансира своје надлежности, а чија се врста и висина одређују посебним законом. Учешће аутономних покрајина у делу прихода Републике Србије одређује се законом. По Уставу, буџет Аутономне покрајине Војводине износи најмање 7% у односу на буџет Републике Србије, с тим што се три седмине од буџета Аутономне покрајине Војводине користи за финансирање капиталних расхода. Правни акти аутономне покрајине. Највиши правни акт аутономне покрајине јесте статут. Статут аутономне покрајине доноси њена скупштина, уз претходну сагласност Народне скупштине. О питањима из своје надлежности аутономна покрајина доноси одлуке и друге опште акте. Скупштина Аутономне покрајине Војводине донела је 2014. године, уз претходну сагласност Народне скупштине, важећи Статут Аутономне покрајине Војводине. Статутом су одређени правни акти које доносе органи Аутономне покрајине Војводине. Најважнији од тих правних аката јесу: Статут (као највиши правни акт Аутономне покрајине Војводине); покрајинске скупштинске одлуке (доносе се о питањима која су непосредно, на основу Устава, надлежност Аутономне покрајине Војводине или која су законом одређена као питања од покрајинског значаја); покрајинске уредбе; одлуке. Статутом су одређени и органи Аутономне покрајине Војводине. То су: Скупштина Аутономне покрајине Војводине; Покрајинска влада; покрајински секретаријати и покрајинске посебне управне организације (покрајински секретаријати и покрајинске посебне управн