13. 14. ПРИГОВОР 15. ЖАЛБА 16. ПОСТУПАЊЕ ПРВОСТЕПЕНОГ ОРГАНА ПО ЖАЛБИ 17. ПОСТУПАЊЕ ДРУГОСТЕПЕНОГ ОРГАНА ПО ЖАЛБИ 18. ПОСЕБНИ СЛУЧАЈЕВИ УКИДАЊА И МЕЊАЊА РЕШЕЊА (ВАНРЕДНА ПРАВНА СРЕДСТВА) 19. МЕЊАЊЕ И ПОНИШТАВАЊЕ РЕШЕЊА У ВЕЗИ СА УПРАВНИМ СПОРОМ 20. ПОНАВЉАЊЕ ПОСТУПКА 21. ПОНИШТАВАЊЕ КОНАЧНОГ РЕШЕЊА 22. УКИДАЊЕ РЕШЕЊА 23. ПОНИШТАВАЊЕ, УКИДАЊЕ И МЕЊАЊЕ ПРАВНОСНАЖНОГ РЕШЕЊА НА ПРЕПОРУКУ ЗАШТИТНИКА ГРАЂАНА 24. ПРАВНЕ ПОСЛЕДИЦЕ ПОНИШТАВАЊА И УКИДАЊА РЕШЕЊА 25. ИЗВРШЕЊЕ 26. ОДГОВОРНОСТ ОВЛАШЋЕНОГ СЛУЖБЕНОГ ЛИЦА 27. ВОЂЕЊЕ ЕВИДЕНЦИЈА О РЕШАВАЊУ У УПРАВНИМ СТВАРИМА 28. ЕЛЕКТРОНСКО УПРАВНО ПОСТУПАЊЕ 28.1. Успостављање електронског управног поступања органа 28.2. Пријем електронског поднеска 28.3. Електронско достављање 28.4. Потврда о електронској достави 2. КАНЦЕЛАРИЈСКО ПОСЛОВАЊЕ 1. ПОЈАМ КАНЦЕЛАРИЈСКОГ ПОСЛОВАЊА 2. ЗНАЧАЈ И УЛОГА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ ПОСЛОВАЊА 3. ПРОПИСИ КОЈИМА ЈЕ РЕГУЛИСАНО КАНЦЕЛАРИЈСКО ПОСЛОВАЊЕ ОРГАНА ДРЖАВНЕ УПРАВЕ 3.1. Историјат нормативног уређења канцеларијског пословања у Србији 3.2. Важећи правни извори канцеларијског пословања 4. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ КАНЦЕЛАРИЈСКОГ ПОСЛОВАЊА 5. ПРИМАЊЕ ПОШТЕ 5.1. Непосредно примање поднесака 5.2. Потврда о пријему поднеска 5.3. Пријем поште од другог органа државне управе 5.4. Пријем поште преко поштанске службе 6. ОТВАРАЊЕ И ПРЕГЛЕДАЊЕ ПОШТЕ 7. ПОСТУПАК СА АКТИМА И ПРЕДМЕТИМА КОЈИ САДРЖЕ ТАЈНЕ ПОДАТКЕ И ОЗНАКУ СТЕПЕНА ТАЈНОСТИ 8. ПОСТУПАК СА АКТИМА КОЈИ ПОДЛЕЖУ ТАКСИРАЊУ 9. ПРИЈЕМНИ ШТАМБИЉ 10. РАСПОРЕЂИВАЊЕ ПОШТЕ И КЛАСИФИКАЦИЈА ПРЕДМЕТА ПО МАТЕРИЈИ 11. ОСНОВНЕ ЕВИДЕНЦИЈЕ О АКТИМА И ПРЕДМЕТИМА 11.1. Евидентирање аката и предмета 11.2. Картотека предмета 11.3. Скраћени деловодник 11.4. Вођење евиденције путем аутоматске обраде података 12. ПОМОЋНЕ ЕВИДЕНЦИЈЕ О АКТИМА И ПРЕДМЕТИМА 12.1. Попис аката 12.2. Вођење евиденције по досијеима 13. ЕВИДЕНТИРАЊЕ АКАТА КОЈИ СУ ОЗНАЧЕНИ КАО ТАЈНИ ПОДАЦИ 14. ПОСТУПАК СА НЕРЕШЕНИМ ПРЕДМЕТИМА ИСТЕКОМ ГОДИНЕ ЗДРУЖИВАЊЕ АКАТА