одређене законом. Директор се бира на јавном конкурсу, који расписује Одбор Агенције. Мандат директора траје пет година. Исто лице може да буде изабрано за директора највише два пута. Агенција има заменика директора, који се бира на јавном конкурсу. Директор бира заменика директора између три предложена кандидата са листе коју утврди Одбор Агенције. Заменик директора обавља послове у оквиру овлашћења које му одреди директор. Стручна служба Агенције. Агенција има стручну службу којом руководи директор Агенције. На унутрашње уређење и систематизацију радних места у стручној служби Агенције примењују се начела за унутрашње уређење и систематизацију радних места у министарствима и посебним организацијама, осим уколико обављање одређених послова у Агенцији не захтева другачији начин организовања. Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у стручној служби Агенције доноси директор, по прибављеном мишљењу Одбора Агенције, уз сагласност одбора Народне скупштине надлежног за управу. На запослене у стручној служби Агенције примењују се прописи о државним службеницима и намештеницима. Директор може да донесе посебан кодекс понашања запослених у стручној служби Агенције. Забрана вршења друге јавне функције. Функционер може да врши само једну јавну функцију, осим ако је законом и другим прописом обавезан да врши више јавних функција. Изузетно, функционер може да врши другу јавну функцију, на основу сагласности Агенције. Функционер изабран на јавну функцију непосредно од грађана може, без сагласности Агенције, да врши више јавних функција на које се бира непосредно од грађана, осим у случајевима неспојивости утврђених Уставом. Вршење функција у политичкој странци, односно политичком субјекту. Функционер може да врши функцију у политичкој странци и да учествује у њеним активностима ако то не угрожава вршење јавне функције и ако то није законом забрањено. Функционер не може да користи јавне ресурсе и скупове на којима учествује и сусрете које има у својству функционера за промоцију политичких странака, односно политичких субјеката. Изузетно, функционер може да користи јавне ресурсе ради заштите личне безбедности, уколико је таква употреба јавних ресурса уређена прописима из те области или одлуком служби које се старају о безбедности функционера. Обављање другог посла или делатности. Функционер не може да обавља други посао или делатност за време вршења јавне функције која захтева рад са пуним радним временом или стални рад. Изузетно, функционер може да се бави научноистраживачким радом, наставном, културно-уметничком, хуманитарном и спортском делатношћу, без сагласности Агенције, ако тиме не угрожава непристрасно вршење и углед јавне функције. Агенција може, на захтев функционера, да да сагласност за обављање и других послова, односно делатности. Обављање другог посла или делатности у време ступања на јавну функцију. Функционер који у тренутку ступања на јавну функцију обавља други посао или делатност дужан је да у року од 15 дана од дана ступања на јавну функцију обавести Агенцију о обављању тог посла или делатности. Агенција, по пријему обавештења, утврђује да ли се обављањем посла, односно делатности угрожава непристрасно вршење јавне функције, односно да ли то представља сукоб интереса. Обавеза пријављивања о постојању сукоба интереса. Функционер је дужан да, приликом ступања на дужност и током вршења јавне функције, у року од осам дана, писмено обавести непосредно претпостављеног и Агенцију о сумњи у постојање сукоба интереса или о сукобу интереса који он или са њим повезано лице има. Ако Агенција утврди да постоји сукоб интереса, о томе обавештава функционера и орган у коме он врши јавну функцију и предлаже мере за отклањање сукоба интереса. Забрана оснивања привредног друштва или јавне службе за време вршења јавне функције. Чланство у удружењу и органима удружења. Функционер чија јавна функција захтева рад са пуним радним временом или стални рад, за време вршења јавне функције, не може да оснуј