Marketing perspektiva obuhvata životni ciklus generisanja prihoda koji počinje s prvom prodatom jedinicom proizvoda, i okončava se s poslednjom prodatom jedinicom proizvoda, njegovog tipa ili modela, brenda kod nekih proizvoda i slično. Proizvodna perspektiva obuhvata aktivnosti istraživanja, dizajna i razvoja proizvoda i potrebnih procesa, aktivnosti proizvodno-prodajnog ostvarenja proizvoda (realizacije projekta) i postprodajne aktivnosti koje pripadaju proizvođaču. Perspektiva kupca (potrošača) je relevantna za kupčev izbor proizvoda i obračun postprodajnih troškova kod proizvođača. Za kupca su važni: nabavna cena (proizvođačeva prava cena), korisni vek upotrebe, troškovi upotrebe (funkcionalnog korišćenja), performanse, troškovi održavanja i troškovi dispozicije proizvoda na kraju njegovog životnog ciklusa. Upravlјanje troškovima životnog ciklusa sastoji se od preduzetih radnji neophodnih da bi proizvod bio dizajniran, proizveden, prodat, distribuiran, iskorišćen, održavan, servisiran i disponiran (preuzet od kupca i ekološki bezbedno odstranjen) na način da profiti životnog ciklusa budu maksimalizovani.